Lămâia

berelamaieAdam privea paharul de bere. Știa că dacă ar fi apucat să bea berea s-ar fi ridicat și nu l-ar mai fi așteptat pe Matei. Adam bău totuși un pic din bere. Mai privi odată ceasul.
– Scuze de întârziere, auzi el deodată vocea lui Matei. Am însă un motiv serios.
Adam ridică ochii și-l văzu pe Matei de mână cu Olga.
– Încă două beri, spuse Matei când chelnerul trecu pe lângă masă.
– Ai văzut ce cald a fost azi? zise Adam privind-o în ochi pe Olga.
– Vezi, spuse ea întorcându-se spre Matei, asta îmi place la Adam: nu ne-am văzut de aproape un an și când ne vedem vorbește de parcă ne-am fi despărțit ieri.
– De fapt un an și două luni, spuse Adam zâmbind.
– Măi aici e ceva interesant, spuse Matei privind cu atenție spre Adam. Deci voi doi ăăă … acum 14 luni v-ați … interesant.
– Ești bun la matematică, zise Adam.
– Iar faptul că schimbi subiectul mă face să cred că …
– Cred că ar trebui să iei o bere ca să poți termina propozițiile, spuse Olga. Și nu. Eu și Adam nu am fost ăăă și nici nu ne-am acum 14 luni.

 pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

