Discuție cu Adam (IX)

fotbalAseară Adam a venit pe la mine. Stăteam ca deobicei la laptop și mă gândeam ce să mai scriu.
– Nu te uiți la meciuri? m-a întrebat.
– Nu, i-am răspuns. Am văzut prima repriză și mi-a ajuns. Dar tu de ce nu te uiți?
Adam mă privi câteva secunde fără să spună ceva. Mă obișnuisem cu aceste tăceri ale lui, așa că am așteptat să-mi spună pentru ce a venit.
– Nu am venit pentru ceva anume, spuse Adam după un timp. Știi, când sunt meciuri, îmi place să mă plimb pe străzi. Să aud strigăte de la ferestre și să încerc să ghicesc dacă a fost o ratare sau un gol.
– Desigur faci asta pentru o amintire, i-am spus.
– Desigur. Era după meciul cu Italia, un meci cu Italia și eu mă plimbam pe străzile pustii ale Bucureștiului.
– Cu Eva, am completat eu.
– Nu. Nu eram cu Eva. Eram cu o altă fată.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

