Starea mea de azi

reclamacafeaV-ați gândit vreodată ce conotații negative are cuvântul starea? Sta-rea. Adică stau și după ce că stau e rău. Aș putea fi acuzat chiar de misoginism dacă aș atrage atenția asupra faptului că de fapt nu e vorba de rău, ci de rea. Așa că nu atrag atenția asupra acestui lucru. În aceste condiții nu sună ciudat să spui starea e bună? Ca o ultimă formă a unui masochism ascuns într-o cutie ce o ții în buzunar și pui doar degetele doar din când în când acolo, ca să te mai doară un pic. Sincer, eu sper ca azi să am o sta bună, nu o sta rea.
Mă trezesc dimineață, privesc pe fereastră și urmează o scurtă așteptare. Mă uit pe fereastră, dar de fapt aștept de undeva starea, hai să spun senzația mea de azi. La cum ne invadează neologismele aș putea spune în curând, filingul meu de azi.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

