Încă ceva despre Olga

backgammon– Știi acele întâlniri în care stai la o masă cu o tipă și dintr-o dată îți dai seama că nu mai ai chef să fii acolo? întrebă deodată Matei.
– Ar trebui să știu? zise Adam.
– Hai, mă! Era doar un mod de a-ți povesti ceva.
– Și nu era mai simplu să spui, uite ce mi s-a întâmplat într-o zi?
Matei se încruntă. Bău un pic din bere.
– Bine, mă! Fie cum vrei tu… Uite ce mi s-a întâmplat ieri când am ieșit cu Eva la o cafea…
– Ai ieșit ieri cu Eva la o cafea? îl întrerupse Adam.
– Nu, dar vroiam să mă răzbun pentru că m-ai făcut să mă simt nasol…
– … Nașpa. Acum se spune nașpa. Pe vremea noastră se spunea nasol, acum pe vremea lor se spune …
– Eu cred că de fapt îți place să mă enervezi, zise Matei.
– Sau poate cunosc prea bine senzația de a fi într-un loc în care nu vroiam să fiu, zise Adam.
– Nu vroiai să fii aici? întrebă Matei privindu-l în ochi de Adam.
– Nu e vorba de aici și acum. E vorba de faptul că de prea multe ori am fost în locuri în care nu vroiam să fiu, cu femei cu care nu vroiam să vorbesc, dar din cauza politeții mele sau a faptului că nu știam cum să refuz …
– Exact, îl întrerupse Matei.
Cuvintele lui Matei păreau că închiseseră o ușă dincolo de care erau ei doi, Matei și Adam, tăcuți și inutili.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

