Baza de date

bazadedateAzi am trecut pe trotuarul vechiului meu loc de muncă și pașii mei erau să mă ducă din nou în acea clădire. Dar m-am oprit. Și atunci profesorul a ieșit de acolo. Și nu știam dacă o să mă injure sau o să mă evite. Dar el m-a privit și mi-a zâmbit. Și eu nu puteam să-i spun că speram să îi uit pe toți, să uit totul deci și pe el. Dar el mi-a zâmbit și a început să povestească despre strada în care au intrat picamerele scoțând de prin tranșee țevile îngropate. Că acum se simte gata pentru orice război. Și râdea și eu nu aveam chef să-l aud, dar nenorocita mea de politețe m-a făcut să zâmbesc și eu, ba chiar am încercat să-i explic că aproape îmi pare rău că nu am tranșee și pe strada mea. Și profesorul a dat mâna cu mine și a plecat. Și eu m-am întrebat, de ce ești studpid amice, auzi: tranșee.
Oricum era o zi pe care dacă aș fi sărit-o din calendar aș fi fost, poate, mai fericit. Una din zilele acelea când ieși din casă ca să faci ceva, și acel ceva nu merge, peste tot unde te duci nimic nu merge. Ușile sunt închise, toți par că se ascund de tine și nici măcar nu poți poza în victimă. Știi că de fapt toți au alte treburi mai importante de făcut și că au uitat de tine pentru că nu au nevoie de tine.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Un gând despre „Baza de date

Lasă un răspuns

