pagină din jurnalul Olgăi

– Mai vrei un suc? zise Adam după o scurtă tăcere.
– Nu mă crezi? spuse Olga privindu-l în ochi.
– Ce să nu cred? Ştiu că am fost atunci, aici, în cofetăria care acum s-a transformat într-un bar… Nu e vorba că nu aş înţelege, doar că nu pot să-mi dau seama cum de ai ţinut minte… E vorba de 25 de ani!
Olga scoase o hârtie din geantă şi i-o întinse lui Adam.
– E din jurnalul meu de atunci… Şi nu, nu am adus-o special. O am cu mine tot timpul.
Adam luă hârtia se uită pe ea şi spuse:
– Frumos scris aveai.
– Taci şi citeşte, spuse Olga puţin nervoasă. Şi încă un martini dublu fără gheaţă, spuse ea chelnerului ce trecea pe acolo.
Adam o privi pe Olga şi zâmbi. Ar fi vrut să mai spună ceva, dar Olga se încruntă uşor, aşa că el începu să citească:

De ce un băiat, bărbat trebuie să lovească tocmai atunci când speri mai mult? Cât timp nu l-am încurajat era ca un căţeluş ce se ţinea după mine. Şi când în sfârşit am fost de acord, el … De fapt după. După, el a fost nesimţit (sau trebuia să spun porc?). De fapt a fost totul gradat. Nesimţit şi laş. Nu a avut curajul să vină să-mi spună că doar m-a folosit, că eram doar un trofeu. Ochit şi ţintit. Dacă ar fi avut curajul să recunoască asta, i-aş fi dat o palmă, i-aş fi zis ceva care să-l doară. Cel puţin atât să-mi lăsat. Dar umilinţa trebuia s-o înghit până la capăt.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

