Discuție cu Adam (X)

Adam intră încet în cameră și se așeză pe fotoliul lui preferat.
– E singurul fotoliu pe care îl ai in cameră, spuse Adam.
– Și nu-l preferi? i-am zis.
– Ce mai faci? întrebă el nerăspunzându-mi la întrebare. Oricum întrebarea ta e un pic retorică..
– Ce pot eu să fac când intri în cameră? Scriu o postare despre tine.
– Deci trebuie să intru în cameră ca să scrii despre mine? zise Adam mușcând dintr-un covrig. Și dacă tot ai inventat convrigul ăsta, ai fi putut și tu să pui unul mai proaspăt. M-ai lăsat acolo, revenit la liceu … De ce zâmbești?
– A fost o discuție drăguță, am zis.
– Știi, apropo de ceea ce scrii despre mine: Vroiam de multă vreme să-ti spun că ești cam superficial.
M-am oprit un pic din scris și m-am uitat mirat spre Adam. El încuviință din cap parcă ar fi dorit să mă asigure că am auzit bine. I-am zâmbit și am continuat să scriu.
– La ce te referi? l-am întrebat.
– Cât ai scris tu chestiile alea fără mine… adică nu eram eu personaj pe acolo, deci cât ai scris tu chestiile alea, am recitit ceea ce ai scris.
– Nu știam de ce crescuse traficul pe blogul meu.
– Hai, hai, lasă glumele astea. Oricum am să-ți spun, deși bănuiesc că știi unde vreau să ajung. Toate postările tale se termină un pic în aer.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

