Expertul

Adam aştepta autobuzul. Dar în acea după-amiază se părea că autobuzul se hotărâse să nu mai treacă prin acea stație. Oamenii priveau încruntați spre locul de unde ar fi trebuit să apară autobuzul. Adam privea în stradă: multe maşini, mulţi oameni, oameni ocupaţi.
– Îţi aminteşti de mine? auzi deodată Adam în spatele lui.
Era un tip cu ochii albaştri. Adam îl privi concentrat, dar nu-și aminti de acel tip. Dar în mare parte din timp nici de mine nu-mi prea amintesc, își spuse Adam.
– Am fost colegi acum câțiva ani, spuse tipul cu ochii albaștri.
Acum câți ani? se întrebă Adam. El mai privi odată spre tip. Nu, fața lui nu-mi spune nimic, își zise Adam.
– Numele meu e Florin.
Adam ar fi vrut să-l întrebe pe Florin ceva, dar în cele din urmă renunță. Poate eu mă înşel. Poate îl cunosc pe Florin, poate nu mai ştiu cine sunt eu sau …

 pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

