Despre Adriana

– Spune-mi ceva despre tine, zise Adam.
Adriana tocmai terminase de mâncat. Ea lăsă tacâmurile în farfurie. Luă paharul de vin și bău un pic din el. Puse paharul pe masă. Apoi îl privi pe Adam in ochi:
– Am un metru și șaptezeci și cinci înălțime, sunt brunetă, dar îmi place să mai schimb culoarea părului …
– E și ăsta un mod de a-mi spune că trebuie să mă mulțumesc cu ceea ce se vede, zise Adam.
Adriana zâmbi. Apoi luă meniul și spuse:
– Aș comanda și ceva dulce. Dar nu foarte dulce.
– Ești măritată? zise Adam privind-o în ochi.
– Nu. Ai vreo propunere? zise ea zâmbind.
Adam tuși. Apoi zâmbi.
– Vreau să știu mai multe despre tine, zise Adam. Uite pot să-ți spun ceva despre mine…
– Nu, nu! zise ea repede. Chiar nu vreau să știu… Și dacă vorbesc despre mine devin tristă… Poate într-una din zilele astea am să-ți spun mai multe despre mine.
– Asta înseamnă că o să ne mai vedem?
– Dacă nu ai de gând să vii la spital, la control, cu ochii închiși…, zise Adriana.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

