Promenada

Am fost la Promenada. Adică ceva de genul „50 de magazine într-unul singur” (vă aduceți aminte de reclama de la Magazinul Victoria?). Nu am numărat magazinele, deși am trecut prin destul de multe. La un moment dat mă așez pe un scaun pe hol. Priveam absent oamenii care intrau și ieșeau din magazine, în spatele meu un băiat explica tatălui minunățiile de pe un smarphone. Căutam, fără prea multe șanse, un impuls să mă ridic. Deodată se auzi o voce bărbătească spunând calm: alarmă de incendiu. Vă rugăm să vă îndreptați spre cea mai apropiată ieșire. Priveam în jurul meu, nu se vede nici o urmă de incendiu, nici vreun grup de persoane alergând spre ieșire. O fi vreo reclamă, îmi spun și scot mobilul pentru a vedea cât e ceasul. Deodată aud din nou vocea bărbatului: alarmă de incendiu. Vă rugăm să vă îndreptați spre cea mai apropiată ieșire. Ascult cu atenție în timp ce privesc în jurul meu. Un copil fuge spre un bar, tatăl râde, fuge după copil și-l prinde de mână. În timp ce tatăl se întoarce cu copilul din bar, văd un paznic. Mă ridic, mă duc la paznic. Il întreb ce e cu anunțul de incendiu. Mă privește un pic ciudat, dar spre norocul meu se aude din nou vocea bărbatului: alarmă de incendiu. Vă rugăm să vă îndreptați spre cea mai apropiată ieșire.
– Stați un pic, îmi spune paznicul.
Se duce spre un loc de unde se vedea intrarea. Privește câteva clipe, apoi se întoarce spre mine și-mi spune:
– Nu e nimic. Văd că mai intră oameni in magazin. De fapt sunt mai mulți cei care intră decât cei care ies.

pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

