Era bine?

Adam şi Matei intrară în cabinetul doctorului. Doctorul stătea pe un fotoliu şi se uita la televizor.
– Am venit să…, începu Adam să spună, dar Matei îl trase de mânecă.
Adam se întoarse mirat spre Matei. Acesta îi arătă televizorul şi-i spuse încet:
– Ai răbdare un pic, e scena finală. Ar fi bine să te uiţi şi tu.
Adam zâmbi dar totuşi se întoarse spre televizor. Acolo pe ecran ea cu faţa la fereastră, el în spatele ei. Tăceau şi ei aşa cum tăceau cu toţii în acel cabinet. După vreo zece secunde de tăcere Adam îşi spuse, e o telenovelă, dar nu avu curajul să se uite în altă parte. După un timp ea zise, eu te iubesc, ştiu că mă iubeşti şi tu dar… iar el o întrerupse da, ştiu. ai dreptate la care ea zise nu mă înţelege greşit dar…, la care el o întrerupse te înţeleg foarte bine. După care mai urmă vreo 20 de secunde de tăcere şi apăru genericul de final. Atunci doctorul se întoarse spre ei zâmbind. Când îl văzu pe Adam, doctorul se încruntă. Adam îl privi mirat.
– Deci el e? zise doctorul spre Matei.
– Da, spuse Matei scurt.
– Aha, mai zise doctorul şi se apucă să scrie ceva pe o foaie.
Adam simţea cum încep să-l doară picioarele. Ar fi vrut să se aşeze, dar doctorul nu-i făcuse semn că poate sta pe scaun. În cele din urmă Adam îndrăzni să întrebe:
– Pot să mă aşez?
– Nu, zise doctorul scurt. Ia spune, când te-ai uitat ultima oară la televizor? Şi nu mă refer la ceea ce ai făcut acum câteva minute.
– Păi nu ştiu… să tot fie două săptămâni?
– Dumneata mă întrebi pe mine? Nu mai ştii ce ai făcut?
Apoi doctorul continuă să scrie pe foaie.

 pentru a citi toată postarea dați un clic aici

Lasă un răspuns

